Antena 3, România TV și Realitatea Plus primesc 2 milioane de lei din bani publici pentru a-i face lui Daniel Băluță (PSD), primarul Sectorului 4, „imagine instituțională pozitivă”, cu materiale „optimiste”

2
2736
Daniel Băluță a scăpat și de chelie (și-a făcut implant de păr), și de critici

Primarul PSD-ist al Sectorului 4, Daniel Băluță, va plăti două milioane de lei (aproximativ 400.000 de euro) din bugetul public în următorii 3 ani către televiziunile Antena 3, România TV și Realitatea Plus cu scopul creării unei „imagini instituționale pozitive”, după cum dezvăluie publicația Buletin.de. Interesant este că procedura de desemnare a câștigătorilor contractului a fost internă (în Primărie) și că nimeni n-a fost uitat: toate cele trei televiziuni înscrise au primit câte ceva.

După pierderea de către candidații PSD a alegerilor pentru Primăria București și Primăria Sectorului 1, bugetele televiziunilor controlate de oligarhi au resimțit din plin lovitura financiară, pentru că noii primari au fost de neînduplecat, refuzând să mai plătească publicitate de milioane de lei – de fapt, „taxă de protecție” ca să nu fie „tocați“ zi și noapte. Antena 3 și România TV s-au dezlănțuit în campanii de linșaj media la adresa Clotildei Armand (primărița Sectorului 1) și a lui Nicușor Dan (primarul BucureștiuluI), fără a reuși să le schimbe însă decizia.

Conform anunțului publicitar din martie, Primăria Sectorului 4 voia „Servicii producție materiale de televiziune pentru promovarea obiectivelor de dezvoltare ale Sectorului 4 al Municipiului București“. Era nevoie de „materiale pentru promovarea obiectivelor pe care le inițiază, precum si a proiectelor derulate, în scopul unei bune informări a cetățenilor din sector, precum și promovarea investițiilor realizate“.

Primăria Sectorului 4 va verifica și modifica, dacă simte că e necesar, materialele difuzate de Antena 3, România TV și Realitatea Plus care-l vizează pe primar sau sectorul în cauză

Caietul de sarcini este relevant pentru scopul acestor 400.000 de euro plătiți de la buget către televiziunile oligarhilor:

• „Informarea corectă, obiectivă și în timp oportun a societății civile, a cetățenilor sectorului despre activitatea Sectorului 4 și a direcțiilor aflate în subordine.

• Construirea, promovarea și menținerea unei imagini instituționale pozitive prin comunicarea către un număr cât mai mare de cetățeni și către societatea civilă a unor informații obiective, echidistante, în timp util.

• Informarea succintă cu privire la proiectele de succes derulate de Sectorul 4, prin evidențierea impactului acestor proiecte asupra vieții cetațenilor.

• Promovarea obiectivelor de dezvoltare ale Sectorului 4.”

Oamenii lui Băluță nu s-au oprit aici, ei au intrat în amănunt și au menționat clar, în caietul de sarcini, ce așteaptă de la televiziunile care au câștigat banii: tonul la adresa primarului și a primăriei să fie unul optimist, abordarea pozitivă, inclusiv prin folosirea unui fundal muzical adecvat.

Se merge până acolo încât Primăria Sectorului 4 va verifica și modifica materialele „împreună cu prestatorul”!

În fapt, Daniel Băluță și-a asigurat trei ani în care la Antena 3, România TV și Realitatea Plus nu vor apărea materiale critice sau opinii negative despre el și Primăria pe care o conduce.

Primarul a încercat anul trecut să-l intimideze pe Cătălin Tolontan, directorul editorial al publicației „Libertatea”, după ce acesta a dezvăluit legăturile lui Daniel Băluță cu Clanul Sportivilor. A fost pusă în mișcare chiar o cercetare penală, pe care însă DIICOT a clasat-o din lipsă de probe, după ce Băluță a reclamat că s-ar fi simțit „vânat”. Întâmplător, tocmai Antena 3, România TV și Realitatea Plus s-au numărat printre instituțiile media care s-au năpustit asupra jurnalistului, în încercarea de a-l reduce la tăcere.

Buletin.de a arătat astă-toamnă, într-o investigație, că Daniel Băluță are în slujba sa și peste 130 de trolli care-l laudă pe Facebook și-i atacă pe cei care-l critică.

Puteți susține ZIARISTII.COM făcând o donație AICI. Vă mulțumim!

CITIȚI ȘI:

* Cazul Blue Air: dezastrul provocat de tandemul PSD-UDMR din Guvernul Ciucă. Legătura dintre poprirea conturilor, oprirea zborurilor, politicieni și beneficiara directă a haosului, firma maghiară Wizz Air

* VIDEO. Rusia cere agresiv ieșirea României din UE, prin gura lui Șoșoacă: „De când suntem în UE, ne-am distrus! RoExit!”

* „Este absolut revoltător că directoarea liceului «Lazăr» propune ca model elevilor un golan de cea mai joasă speță, incult și scandalagiu, pe George Simion”

* Turcescu are și susținători. Grobianul Dan Tănasă, deputat AUR: „Absolut superb! Bravo, Robert!”

Gândacii din gura lui Simion și greierii din capul lui Daea – despre un „fake” din galeria propagandei RoExit

* VIDEO. Polițiști și interlopi terorizează Giarmata de doi ani cu chefuri nocturne în care muzica bubuie în tot cartierul. Sutele de reclamații rămân nesoluționate

* PSD-istul Adrian Țuțuianu este noul secretar general adjunct al Guvernului! În 2017 acuza multinaționalele că au scos oamenii la protestele anticorupție, acum este promovat de regimul Iohannis-PSD

* „Putin va fi judecat ca Miloșevici sau executat ca Ceaușescu”. O spune un rus, nu un ucrainean

* Ce înseamnă „lumea rusă”, noua doctrină de politică externă a Rusiei? Armand Goșu: „Conform definiției lor, și o țară din Africa sau un cartier din New York pot fi lumea rusă”

Un senator putinist și-a persecutat fiica de 25 de ani pentru că s-a opus invaziei din Ucraina. Fata a fugit din Rusia în Georgia

2 COMENTARII

  1. La ce face scuipinol asta, trebuie pus linga piedone(tot fara majuscula) si aruncate cheile .3 ani cand el mai are doar 2 de mandat ? Daca doar zece la suta din plingerile penale pe care le are ,ar fi anchetate pe bune si nu judecate de Nasul , tot ar primi inchisoare pe viata ….

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here