Atac violent al RTV la presa independentă. Postul controlat de oligarhul fugar Ghiță îi numește „inamicii României”, care „nu vor să intrăm în Schengen”, pe jurnaliștii care scriu despre corupție

1
1720
Site-ul oligarhului Sebastian Ghiță a lansat atacuri violente împotriva ziariștilor "nealiniați", care au scris despre afacerile de corupție în ultimii ani și au o orientare pro-democrație, pro-occidentală și pro-NATO

România TV a lansat un violent atac la adresa mai multor jurnaliști independenți, a unui proprietar de site și, cu ricoșeu, asupra USR, cu toții acuzați că ar fi „inamicii României” și „oamenii toxici” care ar urmări ca țara noastră „să rămână o țară UE de mâna a doua”. Articolul, de o virulență ieșită din comun, arată cu degetul către câțiva jurnaliști care continuă să scrie despre corupția de la vârful statului, sfidând Omerta pe care partidele politice au reușit s-o impună cu ajutorul milioanelor din bani publici vărsate în contul televiziunilor deținute de oligarhi.

Articolul de pe site-ul Romaniatv.net mai are și alte conotații. G4Media, site-ul la care Dan Tăpălagă este coproprietar alături de Cristian Pantazi, se numără printre cele mai incomode instituții media independente din țară. Chiar afacerile oligarhului fugar Sebastian Ghiță, patronul România TV, au fost devoalate în numeroase articole publicate de site-ul respectiv. G4Media a reflectat încă de la înființare, în 2018, mișcarea anticorupție din Piața Victoriei și toate abuzurile regimului Dragnea, scriind despre campaniile de manipulare duse atunci de televiziunile de știri și PSD.

Articolul publicat de Româniatv.net sub semnătura „Filip Stan” ia la țintă și două femei, pe jurnalistele Ioana Ene Dogioiu și Magda Grădinaru – ambele scriu la Spotmedia.ro, de asemenea o platformă independentă pro-occidentală, pro-UE și pro-NATO.

De atac nu scapă nici Andrei Siminel, patronul site-ului Ziare.com, catalogat drept „mogulul USR”. Trecând peste ridicolul situației – site-ul oligarhului Sebastian Ghiță acuză un alt proprietar din presă că ar fi „mogul” –, este străvezie încercarea RTV de a băga în aceeași oală a „dușmanilor poporului” și singurul partid de opoziție pro-european, USR.

Se știe că USR nu cumpără masiv publicitate în presă cu banii primiți subvenție de la stat, spre deosebire de PSD și PNL – care au alocat numai anul acesta zeci de milioane de euro pentru „presă și propagandă”. O mare parte din acești bani au ajuns și la România TV, care acum arată cu degetul către un alt om de faceri că ar fi „renumit în piața media pentru imixtiunile brutale pe care le are în procesul jurnalistic al redacțiilor pe care le patronează”.

Venită dintre trustul lui Sebastian Ghiță și fără a fi susținută de vreo dovadă, acuzația este de-a dreptul caraghioasă. România TV are pe rol un proces de calomnie cu proprietarul Ziare.com, în care e acuzată de exact aceleași practici ca și în articolul de miercuri.

Puteți susține ZIARISTII.COM făcând o donație AICI. Vă mulțumim!

CITIȚI ȘI:

* „Ucraina va elibera Crimeea cel târziu vara viitoare. Aceasta este ultima iarnă în care Rusia va mai perturba economia Europei” – fostul comandant al trupelor SUA în Europa

Detonarea Podului Crimeea ar fi fost pusă la cale de generalul rus Aleksei Jalo (FSB), al cărui fiu a murit suspect anul trecut în Ambasada de la Berlin, unde acționa ca agent FSB sub acoperire diplomatică

VIDEO. Portretul generalului rus Surovikin, noul „măcelar din Ucraina”: pușcăriaș recidivist, a călcat oameni cu tancul la Moscova în 1991, a făcut crime de război în Siria și a vândut inamicului armamentul propriilor trupe

* Șeful spionajului britanic: „Rusia rămâne fără arme în războiul din Ucraina. Pierderile lor sunt uluitoare. Putin e izolat și face greșeli, iar poporul rus a început să înțeleagă asta”

* Andrei Marga îi face „activiști rudimentari” pe cei care-i critică retorica putinistă. Turnătorul „Horia” insistă că Ucraina trebuie să cedeze teritorii Rusiei. Minte că și „New York Times” îi susține aberația!

Numărul angajaților „la negru” a explodat după ce Guvernul PSD-PNL a impus suprataxarea contractelor part-time

* Pompierii n-au putut stinge rapid incendiul din Cartierul Francez din cauza construcțiilor haotice, la câteva zile după ce Rareș Bogdan l-a atacat pe Nicușor Dan că blochează „dezvoltatorii imobiliari”

* Firea, desființată de Astra Arad: „Suntem ofensați de aberațiile dvs. Cu o nerușinare greu de înțeles, atacați încontinuu tramvaiul fabricat de Astra. Vă ştiam specialistă în motoare turceşti, nu ştiam că v-aţi specializat şi în motoare germane”

1 COMENTARIU

  1. Mizeria asta a fost prezentata si aseara la emisiunea lui Ciutacu,pe langa linsajul la adresa lui Macovei si aceluia de la USR Salaj care a fost implicat in acea altercatie
    Pai deh,cine nu se inchina la PSD asa cum o face Romania TV,e personaj negativ
    P.S.Ma mir ca nu ati fost luati si voi in vizor,si voi sunteti incomozi cu „cualitia” si mai ales cu PSD si hAUR

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here