Televiziunile pro-ruse nu vor transmite mesajul de Anul Nou al președintei Maia Sandu, ci pe cel al lui Dodon!

0
1494
Igor Dodon

Propaganda rusă din Republica Moldova, violent anti-europeană, atinge noi culmi ale penibilului. Trei televiziuni controlate de Partidul Socialiștilor (pro-rus) nu vor transmite mesajul de anul nou al președintei în funcție, Maia Sandu, ci un mesaj înregistrat al fostului președinte Igor Dodon, învins în alegeri.

Este o decizie fără precedent în istoria Republicii Moldova, constată Ziarul de Gardă.

Astfel, telespectatorii posturilor NTV Moldova, Accent TV și TNT Moldova, deținute formal de parlamentarul Corneliu Furculiță (PSRM), nu vor vedea mesajul de Anul Nou al președintei Maia Sandu.

În schimb, telespectatorii celor trei canale pro-ruse vor putea urmări mesajul înregistrat al lui Igor Dodon, prezentat drept „președintele Republicii Moldova în perioada 2016-2020”. Clipul înregistrat de acesta are o durată de 2 minute și 25 de secunde, iar liderul socialist vorbește în română și în rusă.

Puteți susține ZIARISTII.COM făcând o donație AICI. Vă mulțumim!

CITIȚI ȘI:

* Operațiunea mafiotă „Salvați avocatul infractor” a eșuat! Înalta Curte: dosarul „Ferma Băneasa” a fost repartizat corect

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here