41 de articole pro-Tudorache nemarcate publicitar au fost livrate de trustul „Gândul”, la comanda PSD, anul trecut. Reclamă de 375.000 de lei n-a fost plătită, așa că s-a ajuns la tribunal

1
566
Articole din Gandul.ro si Cancan.ro nemarcate publicitar, dar care îi făceau propagandă lui Daniel Tudorache

Trustul de presă “Gândul”, controlat de Radu Budeanu, a livrat în 2020 un număr de 41 de articole pro-Daniel Tudorache, la comanda PSD Sectorul 1, fără să le marcheze publicitar, relevă o anchetă a G4Media.ro. După pierderea alegerilor, PSD n-a mai achitat sumele stabilite, așa că acum a fost dat în judecată pentru o datorie de 375.000 de lei, scrie același site.

Două dintre site-urile lui Budeanu au publicat 41 de articole favorabile lui Daniel Tudorache fără să le marcheze corespunzător, ca advertoriale sau materiale publicitare, lăsând publicului impresia că ar fi rodul voinței jurnaliștilor de la acel trust, și nu comenzi plătite de partid.

O parte din lista articolelor favorabile PSD și lui Tudorache apărute în gandul.ro și nemarcate publicitar. Sursa: G4Media.ro

Contractul total încheiat de PSD Sectorul 1, în martie 2020, pentru “spațiul publicitar” din site-urile trustului Gândul se ridica la valoarea de 200.000 de euro (circa 1.000.000 de lei). Până la urmă, s-a publicat publicitate de numai 400.745,8 lei.

Tudorache a pierdut însă alegerile pentru Primărie și accesul la banii publici în septembrie, așa că s-au achitat doar 25.000 de lei din valoarea publicității livrate. În urmă au rămas 375.745,8 lei datorii.

Contractul pentru articolele din trustul Gândul a fost încheiat cu firma Adv Web TV SRL București, care acum a și acționat în instanță PSD Sectorul 1.

În cele 41 de articole nemarcate publicitar era lăudat Daniel Tudorache și erau atacați inamicii politici ai acestuia, în special USR-PLUS, Clotilde Armand și Nicușor Dan

În cele 41 de articole nemarcate publicitar i se făcea propagandă lui Daniel Tudorache și erau atacați rivalii săi politici.

Câteva mostre de articole publicitare nemarcate corespunzător pentru care acum PSD e dat în judecată pentru neplată pot fi citite AICI, AICI și AICI.

Au existat și cazuri în care astfel de materiale de propagandă comandate de Tudorache și nesemnalizate ca advertoriale au apărut în Gândul, apoi au fost preluate de Cancan, ca și cum ar fi fost de mare interes pentru public.

Firma reclamantă – care la data semnării contractului cu PSD Sectorul 1 se numea Advertising Group Division SRL și avea adresa pe Strada Biharia 67-77, exact acolo unde era și vechiul sediu al trustului lui Budeanu – spune că a încheiat contractul cu PSD pe 5 martie 2020. Obiectul contractului: “Spațiu publicitar pe site-urile de Interne pe care le avem în portofoliu”.

Articol din Gandul.ro in care i se făcea publicitate lui Daniel Tudorache, fără a fi marcat ca advertorial
Articolul publicitar din Gandul.ro a fost apoi preluat de Cancan.ro, tot din trustul lui Budeanu, fiind menționată preluarea din Gândul ca și cum ar fi fost o știre de mare interes

Cele 5 site-uri ale lui Budeanu care au livrat „spațiu publicitar” pentru PSD: gandul.ro, cancan.ro, prosport.ro, ciao.ro și go4it.ro

Cele 5 site-uri ale trustului lui Radu Budeanu unde a apărut “spațiu publicitar”pentru PSD sunt: gandul.ro, cancan.ro, prosport.ro, ciao.ro și go4it.ro.

Advertising Group Division SRL se plânge, în documentele adresate tribunalului, că abia după mari eforturi și negocieri a reușit să smulgă de la PSD 25.000 de lei. Restul datoriei, de 375.745,8 lei, n-a fost chip de recuperat, așa că s-a ajuns la proces.

G4Media.ro a inventariat cele 41 de articole depuse la dosar de firma păgubită, ca dovadă că a livrat publicitatea cerută. Nici măcar unul singur nu era marcat ca fiind publicitate sau advertorial. Publicul află astfel, abia acum, că acele atacuri la adresa Clotildei Armand, în special, și laude entuziaste la adresa lui Daniel Tudorache nu aveau ca sursă documentarea jurnaliștilor, ci contractul cu PSD.

Puteți susține ZIARISTII.COM făcând o donație AICI. Vă mulțumim!

CITIȚI ȘI:

* Suceveanca Ermina, care refuză să plece din Afganistan, face propagandă pro-talibani, critică Occidentul și jignește presa internațională: „jurnalism înfometat”! Și părinții ei din România și-au pierdut încrederea în judecata ei

* VIDEO. Ultimele clipe din viața comediantului afgan mitraliat și decapitat de talibani pentru că a făcut glume pe seama lor. A continuat să râdă de ei până în ultima clipă

* Scrisoarea a treia de la talibani: „I-ai ajutat pe americani, ești condamnat la moarte!”. Jihadiștii au mințit în privința „iertării generale”

* 5 fotografii care au frânt inima planetei. „Ne dăm fiul peste gard, să aibă un viitor fără noi, chiar dacă murim de durere”

Baronul Oprișan s-a însurat cu fosta sa secretară, pe care a făcut-o directoare la CJ Vrancea. Familia tradițională PSD-istă: el 56 de ani, ea 37, împreună au trei copii din căsătorii anterioare

Firea va coordona campania PSD pentru demiterea primăriței Clotilde Armand. Antena 3 și România TV vor susține mediatic operațiunea

Ceas de 21.000 de dolari la mâna cu care Tudorache-Diamant strânge semnături pentru demiterea lui Clotilde Armand

Agenția SUA pentru Medicamente: „Nu tratați Covid-19 cu ivermectină! Nu sunteți cai! Nu sunteți vaci!”. „Dr. Becali” și „dr. Șoșoacă” spuneau exact pe dos

Comisarul-hârciog era și pofticios: ca polițist-șef peste două județe, lua șpagă în bani, mașini, terenuri, vacanțe, ceasuri, lucernă, dar pretindea și relații sexuale cu subalternele

Adio, Colonele! Te las cu rucsacul tău plin cu pietre, care ți-a încovoiat spinarea. Curea și Andronic să-ți lumineze calea!

1 COMENTARIU

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here